Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

czwartek, 9 października 2014

Pierwsze konto na sprzedaż

Cześć.
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale miałam dużo spraw do załatwienia (to liceum mnie kiedyś wykończy). Jednak znalazłam chwilę na zalogowanie się na msp i zrobienie filmu "Mam w znajomych ALAKINGĘ". Och, żebyście widzieli te bluzgi i wyraźne zdenerwowanie :3 Za pierwszym razem poleciało 7 wyświetleń, a ja dalej będę Was, kochani, doprowadzała do szału, tak. ♥
Ale do tematu. Zhackowałam pierwsze konto, miało już kiedyś vipa i niezbyt dużo ciuchów, więc będzie dość tanie. Kosztuje jedynie autograf + obejrzenie jednego filmu.
By się zgłosić, należy napisać mi na pocztę w msp. Wyniki ogłoszę 14 października.
A więc jak wygląda to konto? Proszę:
Ma dość dużo kasy i jeden diament :)
Więc mam nadzieję, że szczęśliwa osoba będzie zadowolona, gdy wygra to konto.
MAM NA OKU:
xParanoiddollx
au00
loxlox@@@
Do zobaczenia,
~Yosaine

12 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział ;)
    rihana 1212

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział! Mój nick na MSP: Kamila&123

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się w konkursie :) Na msp jestem; PlanetowaTosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze chętnie sie zgłaszam. Na MovieStarPlanet jestem Lauennn

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się na MSP jestem pipiloko90

    OdpowiedzUsuń
  6. $CookieAnia$ (Wiem,że i tak nie dostanę tego konta :C )

    OdpowiedzUsuń
  7. Whistle012 (Mój nick)

    OdpowiedzUsuń
  8. RudaPanna2004 (Dopiero co zaczęłam grać więc się nie przejmuj się moi lvlem)

    OdpowiedzUsuń
  9. :/ To Ja tu o późnej porze .... bardzo :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Biore udział!
    Nick mój:

    blondin 12223

    OdpowiedzUsuń