Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

sobota, 18 października 2014

Usterki xd + HACK NA SC I DIAMONDS

Hej.
Miałam wczoraj wysłać hasło oraz e-mail osobie, która wygrała, jednakże mam bana ;_;
Widzicie? ._. A to tylko dlatego, że wysłałam Magdzie (Ichigo Momomiy) mój numer gg. No ta, zacenzurowałam profesjonalnie, ale nie chcę, by jakieś przygłupy nie z msp do mnie pisały (nie wy, ale jacyś podrywacze xDD)
Okay, jeszcze jedna rzecz.
Jest to NAJNOWSZY BEZPŁATNY hack zrobiony przez Ichigo :33
Już za niedługo będziecie mogli go pobrać i cieszyć się nielimitowaną ilością starcions!
Więcej na blogu dii-msp.blogspot,com :D
A tu macie screena, jak działa hack (oba obrazki wzięłam z naszego bloga):
To do zobaczenia :D
~Yosaine (Teraz przeniosłam się na Kashmai c;)



16 komentarzy:

  1. Więc kiedy mniej więcej wyślesz mi hasło ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko jedno pytanko? Czy hacki mają wirusa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety niektóre tak. Jeden miał raz nawet konia trojańskiego ;__;

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszać mnie na MSP: SweetAgatka$

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że niektóre mają konia trojańskiego ;/ .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kashami, a ten hack ma Trojanskiego??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym go pobrała, potrzebny link i dalej ^^.
    Ale właśnie? Ma konia? Dla mnie ważne, nie mam swojego jestem na kompie mamy (to inna historia, mam zepsutego przez jakies hacki ktore nie dzialaly ale daly konie) i sie boje. nowy komp dopiero na urodziny (20.08), a nie chce mi się tyle czekać.
    Napisz mi na poczte, albo tu.
    POCZTA: moviestarplanetdosc724@interia.pl
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Twoje tzw. "hacki" nie istnieją, więc sama nie jesteś najlepsza ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś mówi że hacki nie działają to się mylą bo mi 1 działał ale tam co se doładowałam sc to mnie zablokowali na 1000 dni :///

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz dać linka do pobrania hacka? c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pyt... Czy ten hack ma wirusa? Jak nie to podaj tego hacka PLIS

    OdpowiedzUsuń