Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

sobota, 1 listopada 2014

UDOSTĘPNIAM KONTO PUBLICZNIE!!! / TRANSFORMICE

Hej!
Piszę posta na szybko, bo teoretycznie mam szlaban (kilka dwój + inne sprawy) ;_;
Chciałabym udostępnić publicznie konto na transformice, które przez przypadek shackowałam.
Nie bójcie się, nie hackuję kont na Transformice xD
Login:
Kewinxd
Hasło:
roko26#1
Znaczek # - sekretna liczba :D Sami musicie zgadnąć, jaka to :3
To chyba tyle. Zapraszam na dii-msp, nowy konkurs na konto z 23 lvlem!
~Yosaine (przerzucam się na Kashmai :d)

10 komentarzy:

  1. Wiesz co,lekko zaniedbujesz bloga,bo weź 5 dni nie pisać postów? Rozumiem, jeden dzień lub dwa nie pisać,ale,żeby pięć dni? To zaniedbywanie bloga jest :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro ;_; Szlaban robi swoje D:

      Usuń
    2. Przecież ma szlaban debilu

      Usuń
  2. Ktoś zna has ?

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem nic nie napisać przez 5 dni to nic ja czesem nie wrzucałam przez miesiąc bo nie miałam tematu, chora byłam czy coś to inno to rozumieli

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem nic nie napisać przez 5 dni to nic ja czesem nie wrzucałam przez miesiąc bo nie miałam tematu, chora byłam czy coś to inno to rozumieli

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadłam hasło :D ale bana ma o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymujesz bana na 2562047375609 godz. Powód: Selling accounts is forbidden. You were warned.

    OdpowiedzUsuń