Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

sobota, 28 marca 2015

KONKURS! Wygraj UNIKATY!

Hej!
Tak, wracam na bloga.
Tak, mam dla Was konkurs. ;3
I mam również nadzieję, że to wypali, ponieważ sądzę, że na unikaty to każdy leci.
Jak pewnie zauważyliście, mam kilka unikatów, których nigdy nie było na tygodniu uni.
Chcecie takie? To proste!


Zrób COSPLAY wybranego z animatroników z Five Nights at Freddy's.
Cosplay to jakby zrobienie z siebie kogoś.
PRZYKŁAD:
Ktokolwiek użyje MOICH cosplayów zostanie zdyskwalifikowany.
Nie musisz go kupować! Wystarczy, że zrobisz screenshota ze sklepu.
UWAGA! Nie wolno kraść innym ich cosplayów.
Taki screenshot wyślij na kashmai@poczta.fm

~Nagrody~

1 Miejsce - Konto z 4 z wybranych unikatów + z unikalną nazwą użytkownika (np -Julka♥.~)
2 Miejsce - Konto z 2 z wybranych unikatów + z unikalną nazwą użytkownika
3 Miejsce - Konto z 1 z wybranych unikatów + z unikalną nazwą użytkownika

2 WYRÓŻNIENIA - KONTO Z UNIKALNĄ NAZWĄ UŻYTKOWNIKA

Kolory unikatów DO WYBORU! Musicie tylko wysłać mi na maila paletę kolorów z MSP i zaznaczyć te odpowiednie (ja do Was wyślę wiadomość z informacją, ile kolorów potrzeba do danego unikata).

Jeżeli nikt/jedna osoba się zgłosi, konkurs zostanie ODWOŁANY.
I wtedy już raczej żadne konkursy nie będą organizowane. Ale raczej chcecie unikaty za darmo, nie?

WYSYŁAJCIE SWOJE PRACE DO 10 KWIETNIA! WYNIKI 11 KWIETNIA.

A tu macie unikaty, które możecie sobie wybrać/upolować :D

Tylko te buty z kokardkami są z tygodnia unikatów, ale jak ktoś wtedy nie kupił, to ma szansę ;_;
Mam jeszcze do wyboru jedną sukienkę, bo jeszcze nie zdążyłam jej przesłać na swoje konto, więc obecnie jej nie mam, ale zaraz zabieram się do przesyłania *zaciera ręce) xD


O, te.

To w takim razie pa :D
~Kashmai






15 komentarzy:

  1. Biorę udział C':

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wziełabym udział, ale nie wiem co to te cosplaye ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. A można ci napisać na priv?
    Wtedy kupić oczywiście looka.
    I powiedzieć z uni, że np. Czarne... (Coś)
    Hę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział.
    ~Cas :)
    CHyba wiesz kto xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgłaszam, by tylko spróbować sw sił, a jeśli będzie nagroda (fajnie by było ^^), dam ją kol, bo raczej nie mnie. Jak coś to o nagrodach mów do niej.
    Nick MSP: marko200421

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, kiedy wyniki ? Bo już się nie mogę doczekać, chcę aby jak najszybciej się pojawiły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię fnafa, ogólnie takich creepy tematów :cc Więc chyba nie wezmę udziału w konkursie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię fnafa, ogólnie takich creepy tematów :cc Więc chyba nie wezmę udziału w konkursie:(

    OdpowiedzUsuń