Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

niedziela, 12 kwietnia 2015

Wyniki - już niedługo :D

Hey!
Jezu, nie wiedziałam, że tyle osób wyśle projekt na konkurs <3
Wyniki będą w tym tygodniu, bo teraz mam strasznie dużo roboty w szkole.
Do zobaczenia,
Kashmai

7 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać :)
    Gosia, (jeżeli mogę tak do Ciebie mówić) wzięłaś moją pracę pod uwagę?
    To ta co (zapewne) przyszła ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać ^^ FOXY ŻĄDZI x-o XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie mów, że brałaś udział :o XDD Supi xdd

      Usuń
  4. Nie brałam bo mam przecież limit do 17.04.15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, jak wygram podziele się nagrodą :3

      Usuń
  5. Hmm tracę cierpliwość pomału XDD Już się nie cierpliwie :D:D:D XDD

    OdpowiedzUsuń