Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

sobota, 18 kwietnia 2015

WYNIKI KONKURSU!

Hey!
W sumie to już nie wiem, co mnie trzyma na Moviestarplanet.
Gdybym nie prowadziła tego bloga i w ogóle, już dawno bym w to nie grała.
Jakoś... nie widzę sensu tej gry.
No nieważne, jeżeli chcecie mnie przekonać, bym została, to piszcie w komentarzach.
A TERAZ WYNIKI KONKURSU!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





Uwaga...

3 miejsce - LOOK ON MY EYES! (AMANDA MSP)
Ehm, wyszukałam taką postać i wyskoczyła z 0 lvl'em... Amanda MSP, której pracą jest ta poniżej, proszę, by się zgłosiła do mnie na e-maila :D

Świetny cosplay Toy Bonnie i Foxy. ^-^

2 miejsce - USAMERICA!
Trochę rozciągnięty obrazek, ale to niczego nie zmienia. :3

Cosplay The Mangle. Fajny! ^-^

I, uwaga...
1 miejsce -
.
.
DOMINOC6! BRAWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ten cosplay mnie po prostu uwiódł. Springtrap na MSP. Kolory są identyczne. Jeszcze raz brawo!


Okaay, to jeszcze 2 wyróżnienia.

1 wyróżnienie - marko200421 (annnnka2004)


2 wyróżnienie - () Black Girl ()



Wszystkie prace mi się BARDZO podobały, dlatego każdy uczestnik otrzyma losowy prezent z listy!
*Yaaaaaaaay!*
Ale również wkleję tu pozostałe prace. :3


Szczególnie ładny był ten w środku na samym dole, widać, że (PANI) kocica bradzo się postarała (zrobiła wszystkie animatroniki :O)

Ok, to by było na tyle.
W przyszłym tygodniu jadę do Niemiec na 10 dni, więc postaram się, by w piątek nagrody doszły. Jeżeli nie dojdą, wyślę je po przyjeździe.

Bye,
Kashmai



18 komentarzy:

  1. Miło :3 Ale mój nick pisze się () BlackGirl (), nie wiem czemu każdy się myli XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło :3 Ale mój nick pisze się () BlackGirl (), nie wiem czemu każdy się myli XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Thx za wyróżnienie!
    ~marko200421
    #Johny

    OdpowiedzUsuń
  4. Amanda msp skopiowała mój look >.< ~#Frógo

    OdpowiedzUsuń
  5. Frógo - ona nie skopiowała, tylko zrobiłą podobny, ale to nie oznacza, że zkopiowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. WIdziałąm twój look i jest zupełnie inny, no fakt ma podobna bluzke i wlosy, ale to nie oznacza ze skopiowala.

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże! Dziękuję baardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WSZYSTKO JEST TAKIE SAME -,- TYLKO COŚ DODAŁA >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty sa inne, sa dodatki, wlosy sa inne (podobne)

      Usuń
  9. Włosy są takie same ;_; Kopiara podła.Nic własnego nie umie zrobić.Gosiu!Amanda msp to kopiara ruska i tyle powiem.Buty też takie same nie broń tej całej Sramandy -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. I niczyj cosplay nie był podobny ,_,

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jej nie bronię, widać że jesteś zazdrosna bo sądzisz, że niczyj cosplay nie jest podobny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli coś ci się nie podoba to wyjdź.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo nie był...niczyj...Nikt z twórców cosplays'ów pewnie nie wie co to FNaF ;---;

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha, a Ty jesteś zwykłym zazdrosnym dzieckiem, Ja przegrałam i nie zazdroszcze c':

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie?Ta podła małpa Sramamda mysypy skopiowała mój look.ZOBACZ I MÓJ I JEJ.I PRZESTAŃ Z TYM "c':"

    OdpowiedzUsuń
  16. No comment. *fejspalm*
    P.S. Yosaine, czy wysyłasz na Mail'a nagrody (w sensie nick i hasło do konta)?
    ~m200421
    #Johny

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu....FNAF na MSP...świat się kończy a Scott umiera ze śmiechu ;______;

    OdpowiedzUsuń