Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

niedziela, 31 maja 2015

No jak to no

Hey,
Hooold up, whoa, whoa, wait a minute, minute, Jesus Christ....
(Dla ciekawskich cytat z piosenki Die Antwoord - I fink u freeky)
Tak, wiem, ogłosiłam wyniki 18 kwietnia, ale jakaś kłótnia się zrobiła, więc się trochę wstrzymałam, później wpadłam w depresję, zapomniałam, pojechałam na wycieczkę klasową, teraz jestem chora i zaraz znowu jadę, o ile nie będę miała grypy.
Nie wchodzę na MSP.
Co robię? Siedzę na Instagramie.
Przepraszam za opóźnienie. Już dziś (chyba) wyślę te nagrody, bo za każdym razem, jak o tym myślę to się cholernie czuję winna. A tak mi się, kurwa, nie chce.
Ktoś mnie jeszcze pamięta?
Co się teraz dzieje na msp?
Co to jest msp?
Ano, nieważne.
To cześć.
~K.

2 komentarze:

  1. Cześć, to ja, Ichigo. Chciałam zapytać co u ciebie słychać, jak się miewasz, ale widzę już w poście, co i jak. Mam nadzieję, że uda ci się wydostać z depresyjnej studni bez dna. Jeśli chodzi o ten komentarz, to po prostu pomyślałam, że miło będzie się skontaktować z dawną znajomą.

    Pozdrawiam, iczik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojezu, sorry, że nie odpowiadałam ale nie wchodziłam na msp tylko miliard lat. Mam nadzieję, że coś wyjdzie z odnowienia znajomości ;_;
      -G

      Usuń