Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

piątek, 11 marca 2016

WIELKI POWRÓT!!!

NO HEJ!
Tutaj znana wam Gosia.
Jakiś ciul mnie zgłosił i mam bana na zawsze na Kashmai :')
ALE ALE!
Kiedyś chciałam stworzyć konto Magdzie z unikatowymi oczyma (oczami?) i dałam złe usta, męskie usunięte usta wampira haha. I w ogóle była beka i haha goska nie umie.
No i po wielu la- MIESIĄCACH, zorientowałam się, że to jest skarb mieć takie oczy (no bo usunięte) i przywłaszczyłam sobie to konto. Zmieniłam usta na te ładne i teraz żyję sobie tak pomału (jak to określiła Ameba) pod pseudonimem `kiszka. który naprawdę jest pseudonimem Magdy??
Ale bieda, pomyślicie sobie.
Ale przyznać się, kto do najjaśniejszej cholery mnie zgłosił?
A teraz do tematu: o czym będzie ten blog?
O sensacjach i glitchach (cheatach, nie hackach) na msp.
hahahahahah, nigdy nie hackowałam tylko brałam swoje lub oddane mi konta ahahahahah
Dobra no, w sumie na polskim msp nie było prawie nigdy hackerów. Dwaj czy trzej - i to dawno.
Ale za to te unikaty to rozdałam w samą porę, zanim mi usunęli konto :''')
W przyszłym temacie - o tym, jak Bosz7 zapragnęła zawładnąć msp. (Już 2 konto zostało zbanowane hihi)
Miałam nawet z nią przyjemność, teraz czekam na akcję.
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za TRZYNAŚCIE TYSIĘCY (łooo ja pieprzę ile ludu) wyświetleń.
-Gosia (kiszka)


1 komentarz: