Get your dropdown menu: profilki

Informacja

Nie hackuję kont.
Cheaty to na przykład unikaty do kupienia.
UWAGA!
Blog może być dość kontrowersyjny, ponieważ piszę, co myślę. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie, napisz to w komentarzu. Wszelakie kłótnie będą usuwane.

Mój fandom -#GosiekMSP (możesz na przykład napisać w statusie).

środa, 16 marca 2016

I nie będzie posta.

Witam wszystkich tu zebranych.
Z serii - Gosia znowu ma bana. Jednak tym razem nie utworzę nowego konta i przeczekam tego tygodnia czy 3 dni, ponieważ...


Ja ich serio zatłukę kiedyś. Co ja takiego zrobiłam? Gówno. Nic nie zrobiłam. Rozumiem jak raz dostałam bana, ponieważ napisałam "Dostanę prezerwatywę", ale teraz?
No wysłałam ten kod do nich, poprosiłam o wyjaśnienia, tłumaczyłam się kuzynami i koleżankami oraz zmiennym IP i jutro powinni mi odpisać, bo czekam już drugi dzień.
Jestem taka zła, że aż się we mnie gotuje.
Nie wytrzymam ani chwili dłużej z msp. Mówię to co mi się podoba i jeśli myślą, że przez ten bezpieczny czat ludzie nie przeklinają i odzywają się miło do innych to się głęboko mylą.
MODLĘ SIĘ, by odpisali, że złamałam regulamin i moje IP zostanie odblokowane po tygodniu lub to po prostu pomyłka.
Mogę sobie zrobić nawet listę:
Ostrzeżenie 
Ban na kilka dni 
Permanentny ban 
Ban na IP 
Najgorsze jest to, że nie wiem, co się obecnie dzieje na msp i jak idzie z tą wojną.
Ananas mi powiedziała, że jestem w wyszukiwarce. To dobry znak, czyli nie zostałam zbanowana na zawsze.
Dam znać, jak mi odpowiedzą i pozdrawiam,
-Gosia

1 komentarz: